Search This Blog

HOME KARYA ULASAN BUKU QUOTE'S RESEPI

Keychain Nama Murah.

Assalamualaikum dan selamat malam. 😄

Baiklah memandangkan blog lama tak berupdate. Entri terakhir tahun lepas punya. Memalukan betul bila teringat dulu pernah kata kononnya nak berblog tak kira masa. Tapi sudahnya jadi apa? 

Untuk tidak membuang masa,aku nak tolong promote bisnes seseorang. Ini bukan dibayar tapi sebab bendanya dah beli sendiri,jadi barang baik kenalah dikongsikan.

Pertama kali nama @nfrhhns tweet pasal bisnesnya,aku pantang tengok benda murah & lawa. Jadi aku simpan dulu tweetnya sampailah 1 hari aku rasa macam "wah ada duit,nak dibazirkan dekat mana eh?" Gurau.


Keychain nama,panjang tak kira berapa huruf tetap RM4 saja! Aku letak nama panjang tak ada lah sekali nama ayah. 😂 Panjang sangat serabut jadinya nanti. Aku dah 2 kali beli keychain nama sebab kali pertama beli untuk diri sendiri dgn hadiah untuk kawan. Kali ke-2 sebab aku promote dekat mak dengan adik,alang² buat lagi satu. 



Jadi bolehlah riak sebab ada rantai kunci yg lawa. 😄 Kalau berminat nak buat keychain nama boleh ke IG beliau Gelang. Bracelet. Shop. Bukan keychain saja,gelang bernama pun ada juga.  Boleh tengok ig.

Sekian. Bye². 

No comments:

Post a Comment